Termeni si conditii

Termenii și condițiile de utilizare ale site-ului www.mobier.ro

TERMENI SI CONDITII

 

 

1. CLAUZE INTRODUCTIVE

 

Prezentul document, prin conținutul său, pune la dispoziția terților regulamentul privind termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.mobier.ro. Utilizarea acestui site (incluzând accesul, navigarea și cumpărarea de produse) presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate și a termenilor și condițiilor de mai jos, cu toate efectele și consecințele ce decurg din aceasta, devenind parte integrantă a contractului de vânzare-cumpărare.

 

2. DEFINIREA TERMENILOR

 

Vânzător – S.C. VECTOR-DEVELOPERS S.R.L., cu sediul în Focșani, strada Unirea Principatelor, nr. 73A, înscrisă în Registrul Comertului sub numărul J39/381/2020, având CUI 42652921.

 

Site - site-ul www.mobier.com, proprietatea S.C. VECTOR-DEVELOPERS. S.R.L.

Cumpărător - orice persoană fizică sau juridică care emite o Comandă, având sau nu cont în Site.

 

Client – orice persoană fizică sau juridică care are acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc).

 

Bunuri – orice produs existent în Comandă, care va fi furnizat de către Vânzător Cumpărătorului, în baza Contractului dintre părți.

 

Cont – secțiunea cu informații personalizate din Site, care poate fi accesată folosind o adresă de email și o parolă, permițând Clientului/Cumpărătorului să efectueze Comenzi, să urmărească stadiul sau istoricul acestora etc.

 

Comandă - documentul electronic dintre Cumpărător și Vânzător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile solicitate de către Cumpărător, iar Cumpărătorul este de acord să plătească și să primească aceste Bunuri.

 

Contract - contract încheiat la distanță (conform OUG 34/2014), între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a niciuneia dintre părțile contractante.

 

Tranzacție – încasarea sau restituirea sumei aferente vânzării unui Bun de către Vânzător Cumpărătorului, indiferent de modalitatea de plată.

 

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

Vănzătorul își rezervă dreptul de a modifica conținutul și structura Site-ului în orice moment, fără nevoie de preaviz sau acordul terților. Toate produsele existente în Site au prețurile afișate în LEI și includ TVA (19%). Prețurile afișate în catalog sunt pentru o masca de acel model și pentru o dimensiune prestabilita, specificata în pagina de catalog. Prețul acesta va suferi modificări în urma introducerii dimensiunilor. Un preț orientativ va fi furnizat la completarea formularului de cerere oferta finala. Din cauza fluctuațiilor de stoc de la furnizori, disponibilitatea produselor din Site se va schimba permanent, fără notificarea prealabilă a Clienților/Cumpărătorilor. De asemenea, Vânzătorul are dreptul de a modifica în orice moment discounturile, reducerile și promoțiile existente.

 

Informațiile (imagini, video-uri, descrieri) folosite pentru descrierea produselor din Site sunt exclusiv cu titlu de prezentare. În cazul în care, pentru un produs din Site, prețul este afișat greșit sau informațiile despre el sunt incorecte, din cauza unor erori de redactare sau de calculare a prețului, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza orice comandă plasată pentru Bunuri ce prezintă astfel de erori, returnând integral banii achitați de Cumpărător, în cel mai scurt timp.

De asemenea, Vânzătorul poate anula orice comenzi incomplete, din care lipsesc informații de bază (precum numele Cumpărătorului, numărul de telefon, adresa de email, adresele de livrare și facturare, modalitatea de plată). Colaborarea cu clienții al căror limbaj sau comportament este neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate este la decizia Vânzătorului.

 

Produsele din Site se pot cumpăra doar în urma completării formularului și ulterior a acceptului trimis pe email sau telefonic, procesarea Comenzilor având loc în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de către Vânzător, cu condiția existenței Bunurilor în stoc la momentul procesării Comenzii. Prețul, modalitatea de plată, cheltuielile logistice și de transport sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul nu este responsabil de eventualele costuri suplimentare suportate de Cumpărător (de exemplu, comisioane de conversie valutară, comisioane de transfer bancar etc.). Pentru emiterea facturii aferente Bunurilor livrate și realizarea cu succes a livrării lor, Cumpărătorul va trebui să furnizeze toate informațiile necesare, conform legislației în vigoare. Aceste informații vor fi folosite exclusiv în scopul efectuării și livrării Comenzii, Vânzătorul obligându-se să nu le furnizeze terților, pentru a nu încuraja spamul și a nu face publice datele furnizate de Cumpărător, fără acordul explicit al acestuia.

 

4. CONTUL DE CLIENT

 

Momentul, site-ul www.mobier.ro nu permite crearea unui cont de utilizator. În momentul în care acest lucru va deveni permis, se vor  actualiza termenii și condițiile cu informațiile necesare.

 

5. PREȚUL BUNURILOR ȘI MODALITĂȚILE DE PLATĂ

 

Toate produsele existente în Site au prețurile afișate în LEI și includ TVA (19%). Prețurile afișate în catalog sunt pentru o masca de acel model și pentru o dimensiune prestabilita, specificata în pagina de catalog. Prețul acesta va suferi modificări în urma introducerii dimensiunilor. Un preț orientativ va fi furnizat la completarea formularului de cerere oferta finala. Cea mai mare parte a produselor sunt realizate pe comanda, și construcția acestora va începe imediat după ce este  achitat avansul aferent comenzii. Exista posibilitatea ca unele modele, cu specificații precise sa fie disponibile în stoc cu opțiune de livrare imediata. Aceste produse vor avea un preț fix și vor putea fi comandate fără a completa în prealabil un formular de comanda.

 

Cumpărătorul va plăti Vânzătorului prețul integral al Bunurilor, al costurilor logistice și de livrare, așa cum sunt figurate în Comandă, prin metodele de plată specificate. În cazul în care produsul achiziționat va fi necesare configurare(produs pe comanda), așa cum sunt majoritatea produselor aflate pe site, se va achita un având de 40%, prin metodele specificate pe site, iar restul de plata va fi achitat în momentul livrării coletului.

 

Prețul transportului este de 100 de lei. Pentru comenzi care depășesc valoarea de 3000 de lei, prețul transportului va fi suportat de către Vânzător. Cumpărătorul are și opțiune de livrare și montare personală, care include în preț transportul produselor, unsa aduce o taxa suplimentar. Mai multe detalii în transport și execuție comanda.

 

 

Comenzile se pot ridica și din Focșani, din una din cele 2 locații specificate la cerere.

 

Modalitățile de plată agreate de Vânzător sunt:

  • Plata online cu cardul (Visa sau Mastercard) - modalitate sigură și rapidă de plată, fără taxe suplimentare. Se poate generate un link de plata în urma acordului Cumpărătorului cu oferta prezentata de către Vânzător.

  • Plata prin transfer bancar - metodă de plată prin transferarea sumei din contul bancar al Cumpărătorului în contul Vânzătorului, pe baza facturii proforme primite prin email, în care se regăsesc toate informațiile necesare plății, inclusiv termenul limită în care poate fi efectuată pentru valabilitatea Comenzii.

 

 

6. COMANDA

Clientul/Cumpărător trebuie sa completeze formularul de cerere oferta cu datele necesare pentru redactarea unei oferte. Aceasta oferta va fi trimisa pe email iar confirmarea acesteia se va face prin plata avansului specificat în comanda. În urma efectuării plății se va începe executarea comenzii.

 

Odată cu finalizarea Comenzii, Cumpărătorul își dă consimțământul tacit cu privire la corectitudinea și veridicitatea datelor personale furnizate, necesare procesului de cumpărare. De asemenea, Cumpărătorul consimte că este de acord să fie contactat de către Vânzător, prin orice mijloc disponibil acestuia, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

 

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără a putea pretinde celeilalte daune-interese, în următoarele situații:

  • Datele furnizate de către Cumpărător, la efectuarea Comenzii, sunt incomplete sau incorecte.

  • Banca emitentă a cardului Cumpărătorului nu acceptă tranzacția online.

  • Procesatorul de carduri invalidează tranzacția online efectuată de către Cumpărător.

  • În situația în care Cumpărătorul are în istoricul său comenzi nepreluate sau refuzate de la curier.

  •  

 

Odată finalizată Comanda de către Cumpărător, Vânzătorul trimite un email de confirmare a acesteia, care conține datele de facturare și de livrare, enumerarea produselor comandate, prețul lor individual, prețul transportului și totalul de plată, cu instrucțiuni pentru efectuarea transferului bancar, dacă este cazul.

 

Comanda va fi preluată și plasată la furnizorii Vânzătorului, imediat după încasarea banilor prin transfer bancar sau imediat după efectuarea plății cu cardul. După pregătirea coletelor pentru preluarea de către curier, Cumpărătorul va primi un email de actualizare a Comenzii, care va conține AWB-ul aferent acesteia (numărul de urmărire a coletului), pentru a putea verifica stadiul livrării, și factura fiscală aferentă Comenzii. Data estimată a livrării poate fi aflată accesând linkul primit prin email, pentru urmărirea AWB-ului pe site-ul firmei de curierat.

 

Pentru orice neclarități sau informații de care Clienții/Cumpărătorii au nevoie pentru finalizarea comenzii, în orice etapă a ei, Vânzătorul poate fi contactat de Luni până Vineri, în intervalul orar 10.00 - 21.30, la telefon 0727 395 409, pe Facebook Messenger sau pe adresa de email,

contact@mobier.ro.

 

7. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE V NZARE-CUMPĂRARE

. Vânzătorul poate încheia și Contracte de vânzare-cumpărare în condiții negociate în mod particular. De asemenea, pentru fiecare Comandă în parte, Cumpărătorul va primi informații despre costurile logistice și de transport aferente. Relația contractuală dintre Vânzător și Cumpărător ia naștere odată cu finalizarea Comenzii, prin plata acesteia printr-una dintre modalitățile de plată indicate, fără a exista obligativitatea Vânzătorului de a încheia un contract de vânzare-cumpărare altfel decât prin comunicare la distanță. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător, prin email sau telefonic, a informarii de expediere a Comenzii. Confirmarea Comenzii de către Vănzător implică acceptarea de către Cumpărător a Termenilor și condițiilor, care stau la baza Contractului astfel încheiat.

 

Pentru motive întemeiate (de exemplu, fluctuațiile stocurilor de la furnizori), Vânzătorul are dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comandă, anunțând Cumpărătorul despre acest aspect și returnând suma achitată pentru produsele care vor fi eliminate. Transferul proprietății asupra Bunurilor comandate are loc în momentul efectuării plății de către Cumpărător, prin metodele de plată indicate de Vânzător în Comandă.

 

8. RETRAGEREA DIN CONTRACT

 

Până la momentul primirii Bunurilor de către Cumpărător, Vânzătorul se poate retrage din Contract în orice moment, cu obligația returnării prețului achitat, prin transfer bancar într-un cont specificat de către Cumpărător.

 

Cumpărătorul nu poate solicita retragerea din Contract în cazul

Bunurilor personalizate pentru acesta(realizate pe comanda în urma comunicării dimensiunilor), cumpărate pe bază de comandă prealabilă, Bunuri care după desigilare nu pot fi returnate din motive de igienă și protecție a sănătății etc.

 

Pentru alte cazuri de retur, cu excepția celor de mai sus, Cumpărătorului are dreptul legal de a se retrage din contract în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la recepționarea Comenzii, iar în cazul livrării unui Bun în mai multe colete cu termen de livrare diferit, cele 14 zile se vor calcula de la primirea ultimului colet. Retragerea din Contract trebuie să fie trimisă către Vânzător, precum este menționat în politica returului din Termeni și condiții, cu notificarea Vânzătorului, returnarea Bunurilor în anumite condiții, cu asumarea cheltuielilor de transport, primirea sumelor achitate pentru Bunurile achiziționate etc. În cazul deteriorării, uzurii sau utilizării parțiale a Bunurilor returnate, Vânzătorului are dreptul de a refuza acceptarea returului.

 

9. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR CONTRACTANTE

 

Vânzătorul are dreptul de a modifica, completa, elimina etc., fără acordul Cumpărătorului, oferta de produse, prețul și descrierea acestora, prețul aferent livrării Bunurilor și orice alte informații din Site, pentru a asigura accesul la cele mai relevante și corecte informații cu privire la produsele comercializate.

 

Vânzătorul are dreptul de a exclude din Site comentarii, reviewuri etc. care conțin un limbaj indecent și neadecvat, fără a se justifica în acst sens.

 

Vânzătorul poate refuza o comandă atunci când Clientul/ Cumpărătorul are în istoric comenzi neacceptate de la curier sau când comportamentul și limbajul acestuia sunt neadecvate.

 

Vânzătorul nu are nevoie de acordul Cumpărătorului în ceea ce privește alegerea colaboratorilor implicați în livrarea Bunurilor către acesta.

 

Vânzătorul este responsabil ca bunul vândut să fie în conformitate cu Contractul și livrat fără defecte.

 

Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra Bunurilor doar după achitarea integrală a prețului acestora, așa cum este furnizat de Vânzător.

 

Cumpărătorul are dreptul de a face retur în condițiile legislației în vigoare. Reclamația este considerată validă în momentul în care Bunurile returnate ajung în posesia Vânzătorului. Atenție, returul nu se poate face atunci când produsul a fost realizat pe comanda decât dacă au fost greșite, din vina exclusiva a Vânzătorului, dimensiunile specificate de către Client/Cumpărător.

 

Cumpărătorul acceptă faptul că Vânzătorul nu este răspunzător pentru erorile rezultate din utilizarea Sitelui de către Client/Cumpărător. Cumpărătorul nu are dreptul de a utiliza Siteul Vânzătorului în alte scopuri decât pentru achiziționarea produselor comercializate de acesta.

 

10. LIVRAREA BUNURILOR

Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile către Cumpărător, prin intermediul firmelor de curierat, doar pe teritoriul României. În cazul în care, din cauza Cumpărătorului, Bunurile se livrează în mod repetat sau în mod diferit față solicitarea inițială din Comandă, acesta este obligat să plătească diferențele de costuri rezultate din livrările repetate, respectiv alte metode de livrare. Dacă Bunurile nu sunt preluate la livrare, Vânzătorul are dreptul de a anula contractul de vânzare-cumpărare la distanță. De asemenea, în aceasta situatie, avansul nu va fi returnat. Termenul de livrare diferă în funcție de categoria de produse cumpărate și timpul de execuție al acestora, precum și în funcție de gradul de aglomerare al firmelor de curierat. Pentru produsele existente pe stoc, termenul de livrare variază, în funcție de furnizor și de gradul de aglomerare a firmei de curierat, între 2 și 10 zile lucrătoare din momentul preluării și plasării comenzii. În situația produselor disponibile pe bază de comandă prealabilă(produs realizat pe comanda), termenul de livrare va fi comunicat punctual, pentru fiecare tip de produse în parte(cu toate aceste Vânzătorul estimează ca timpul de livrare nu va depăși 30 de zile calendaristice). Orice modificare a termenului de livrare va fi adusă la cunoștință de către Vânzător, Cumpărătorului atât telefonic, cât și printr-un email. Data estimată a livrării poate fi aflată accesând linkul primit prin email, pentru urmărirea AWB-ului pe site-ul firmei de curierat. La preluarea Bunurilor de la curier, Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea coletelor, atenționând curierul în legătură cu orice deteriorări intervenite, până la refuzul livrării în cazul coletelor desfăcute, vizibil deteriorate etc. Prin acceptarea coletelor, implicit Cumpărătorul acceptă livrarea ca fiind în stare bună în urma transportului.

11. ACCEPTAREA BUNURILOR

Acceptarea Bunurilor de către Cumpărător are loc atunci când acestea sunt conforme specificațiilor tehnice menționate în Comandă și fără defecte vizibile în momentul livrării. Vânzătorul va încerca aducerea la conformitate a Bunurilor din Comandă, în limita posibilităților, Cumpărătorul beneficiind și de dreptul legal de retur al produselor în termen de 14 zile, prin respectarea procedurii indicate de către Vânzător. Nu se aplica bunurilor executate pe comanda. La primirea Bunurilor, Cumpărătorul are obligația să verifice integritatea ambalajului coletului în prezența curierului, putând sesiza prin proces-verbal orice neregulă și chiar refuza primirea acestuia dacă este degradat. În cazul Bunurilor livrate dezasamblate, Cumpărătorul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare, deoarece asamblarea Bunului cu elemente constatate defecte duce la pierderea garanției.

 

12. POLITICA DE RETURNARE

Produsele cumpărate pot fi returnate de către Cumpărător, conform prevederilor legale din O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, în termen de 14 zile calendaristice calculat din: Ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun dintr-o Comandă cu produse multiple, ce vor fi livrate separat. Ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimei părți componente/piese a unui Bun dintr-o Comandă unică, care, constând din mai multe părți componente/piese, vor fi livrate în mai multe loturi. Returul în termenul legal de 14 zile se realizează în următoarele situații: Bunul este deteriorat sau incomplet. Bunul nu este conform dimensiunilor specificate de către client(luând în calcul o marja asumată de eroare de maxim 5cm per dimensiune). În cazul în care acesta se dovedește sa corespundă dimensiunilor, cu o marja de eroare de 5cm per dimensiune cererea de retur va fi respinsa. Pentru restituirea Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să trimită un email la adresa contact@mobier.ro, în care să solicite returul, oferind motivul acestuia și numărul comenzii. În situațiile în care Bunul este deteriorat, incomplet sau nu corespunde dimensiunilor specificate de client(cu marja de eroare mai sunt menționată), în mail trebuie atașate fotografii detaliate și filmări cu zonele deteriorate sau incomplete, precum și cu Bunul în ansamblu. De asemenea trebuie atașate poze prin care sa se ateste diferența de dimensiuni, în cazul în care acest lucru reprezintă unicul motiv de retur. Termenul de răspuns la solicitarea de retur este de maxim 3 zile lucrătoare, trimiterea pe mailul Cumpărătorului a formularului de retur semnificând, implicit, avizarea returului din partea Vânzătorului. Pentru retur, cheltuielile de transport vor fi suportate de către Cumpărător. Pentru acceptarea Bunurilor și restituirea sumelor achitate de către Cumpărător, produsele trebuie restituite noi, nefolosite, nedegradate, nepătate etc., (excepție făcând situația returului solicitat tocmai din cauza defectului existent, cu fotografii și filmări doveditoare trimise în termen), doar în ambalajul original și însoțite de formularul de retur completat integral și printat, dovada cumpărării (factura), fișa tehnică, manualul de utilizare, certificatul de garanție etc. și toate părțile componente sau accesoriile Bunului, așa cum a fost primit. În cazul în care Bunurile returnate nu respectă condițiile de mai sus (sunt folosite, murdare, degradate, incomplete etc.), Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu accepta returul, trimițându-le înapoi la Cumpărător, pe cheltuiala acestuia. În situația în care defectele se constată după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare, Bunurile respective nu mai pot fi returnate conform procedurii de mai sus. Rezolvarea acestei situații va fi realizată în conformitate cu termenii și condițiile de garanție ale produselor. În situația Bunurilor cumpărate pe bază de comandă prealabilă, nu se acceptă returul pe motiv că acestea nu sunt conforme preferințelor Cumpărătorului. Împachetarea și protejarea Bunurilor pentru a fi predate curierului trebuie efectuată cu atenție de către Cumpărător, în ambalajele originale, evitându-se degradarea ulterioară a Bunurilor pe durata transportului (se vor utiliza materiale de umplutură, de exemplu hârtie sau ziare, folii cu bule, polistiren, sigilare și ambalaje suplimentare dacă este necesar etc.). Responsabilitatea asigurării returnării integrale și în bună stare a Bunurilor reclamate revine Cumpărătorului. Restituirea sumelor achitate pentru Bunurile returnate (prețul acestora, inclusiv, după caz, costuri inițiale logistice și de livrare) se va face în termen de maxim 14 zile de la data trimiterii pe email de către Cumpărător a formularului de retur. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute, atunci când trimiterea Bunurilor cade în sarcina Cumpărătorului și acestea nu au ajuns la Vânzător în termenul de 14 zile. Pentru restituirea banilor, Vânzătorul va folosi aceeași modalitate de plată precum cea utilizată de către Cumpărător pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care acesta agrează altă modalitate de plată în cererea de retur. În cazul Bunurile care au ajuns la Cumpărător defecte, degradate sau incomplete, în funcție de stocul disponibil la furnizor, dacă se dorește, Vânzătorul poate trimite un nou Bun, în stare corespunzătoare, înlocuindu-l astfel pe cel returnat. În caz contrar, când Bunul respectiv nu mai există pe stoc sau Cumpărătorul nu dorește înlocuirea lui, se va proceda la restituirea banilor conform procedurii de mai sus. Schimbarea unui Bun cu altul diferit nu este posibilă.

13. GARANȚIA PRODUSELOR

Produsele comercializate prin Site-ul Vânzătorului sunt noi, în ambalajul propriu al producătorilor și respectă condițiile de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor (O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008). În perioada de valabilitate a garanției (1 an pentru persoane fizice și 1 an pentru persoane juridice), Cumpărătorilor le este interzisă deteriorarea bunurilor prin tăiere, zgâriere, frecare, lovire sau agresare cu agenți chimici improprii, depozitarea și folosirea lor în medii cu umiditate sau temperatură care încalcă recomandările producătorilor, folosirea Bunurilor în alt scop decât cel pentru care au fost produse etc. Cumpărătorul are obligația de a păstra factura fiscală, conform Legii nr. 449/2003, fiind documentele necesare în cazul în care, în termenul legal, constatându-se anumite defecte ale Bunurilor cumpărate. Garanția este oferită pentru deteriorarea produsului fără intervenția fizica a clientului. Spre exemplu desprinderea unor componente, facandu-se dovada ca nu s-a aplicat forță exterioara asupra acestora sau ruperea lemnului sau materialelor folosite fără intervenție fizica din exterior. Atentie, clientul este obligat sa specifice explicit dacă dorește sa folosească masca pentru a depozita obiecte grele, care ar putea deforma masca de calorifer. În cazul în care Vânzătorul nu oferă garanția scrisă ca deformarea nu va avea loc pana intr-o anumită greutate, orice deteriorare este vina exclusiva a cumpărătorului și duce la pierderea garantiei. Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției Bunului. Garanția Bunurilor care beneficiază de Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, se soluționează în termen de 15 zile, la sediul societății din Focsani.

 

14. CLAUZE DE FORȚĂ MAJORĂ

Forța majoră este acel eveniment neașteptat, aflat în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Niciuna dintre părțile contractante nu poate fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, atunci când neexecutarea este urmare a unui caz de forță majoră. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului acesta nu încetează, obligațiile contractuale neputând fi executate, fiecare parte are dreptul de a notifica cealaltă parte cu privire la încetarea deplină de drept a Contractului, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune interese.

15. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Întregul conținut al Site-ului www.mobier.ro – texte, grafice, imagini, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe, baze de date, email-uri etc. – aparține Vânzătorului (S.C. VECTOR-DEVELOPMENT.S.R.L.), fiind apărat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de Legea drepturilor de proprietate intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul companiei proprietare a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislației în vigoare. Conform Legii drepturilor de autor, oricine sesizează încălcarea anumitor drepturi intelectuale este rugat să ne contacteze la contact@mobier.ro. Conținutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, în alte scopuri decât cele expres și legal permise. Extragerea oricăror informații, urmată de orice utilizare în scop comercial care depășește sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vânzare ori licențiere, fără consimțământul prealabil scris al titularilor drepturilor de proprietate, constituie o încălcare a termenilor și condițiilor, pedepsită conform legilor în vigoare. Cu excepția situațiilor în care se precizează altfel, toate numele, logo-urile, mărcile comerciale, mărcile de servicii, numele comerciale sunt proprietatea Vânzătorului și nu pot fi folosite de nimeni, pentru niciun scop, fără acordul acestuia exprimat anterior.

16. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vânzătorul certifică faptul că va respecta prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. De asemenea, respectă și Regulamentul UE 2016/679 (GDPR), precum și orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Vânzătorul garantează securitatea și confidențialitatea datelor colectate, prelucrate și transmise prin sistemul său informatic. Aceste informații vor putea fi folosite pentru a facilita accesul Clientului/Cumpărătorului la Bunurile comercializate de către Vânzător, în oricare dintre următoarele momente: Validarea, expedierea și facturarea comenzilor către Cumpărător. Transmiterea de informații privind Bunurile comandate, prețul transportului, perioada de livrare, anulări sau alte probleme de orice natură referitoare la o Comandă sau la Bunurile achiziționate de către Cumpărător. Returnarea Bunurilor comandate conform prevederilor legale. Asigurarea serviciilor de suport (newslettere, alerte periodice, în format electronic sau telefonic, inclusiv oferirea de răspunsuri cu privire la comenzi sau la Bunurile comercializate). Realizarea de sondaje sau alte scopuri statistice, fără ca drepturile și libertățile fundamentale ale Clientului/Cumpărătorului să fie afectate. Îmbunătățirea serviciilor Vânzătorului și în scopuri de marketing prin mesaje de tip e-mail, SMS, telefonice, mobile push, webpush, etc., conținând informații cu privire la oferta curentă din Site sau referitoare la produsele adăugate în ,,Wishlist” și ,,Coșul meu”. Orice Client/Cumpărător are dreptul de a-și retrage consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal astfel: Solicitând Vânzătorului acest lucru printr-un email sau telefonic. Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, și Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, asigură Clienților/Cumpărătorilor dreptul de acces, de intervenție, de opunere a prelucrării și de ștergere a datelor personale, inclusiv dreptul de a se adresa justiției. De asemenea, Vânzătorul are obligația de a administra, în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de către Clienți/Cumpărători. Colectarea datelor se realizează în scop de reclamă, marketing și publicitate, precum și pentru realizarea comunicării electronice, furnizarea anumitor date personale fiind necesară pentru realizarea Comenzilor, pentru livrarea cu succes a Bunurilor comandate, pentru emiterea documentelor fiscale aferente și realizarea plăților. Refuzul Clienților/Cumpărătorilor determină imposibilitatea Vânzătorului de a onora Comanda acestora. Vânzătorul poate furniza datele personale ale Clientului/Cumpărătorului terților persoane juridice (furnizori de produse pentru comercializarea prin Site, furnizori de servicii de marketing, de curierat, de plată sau bancare, asiguratori etc.), cu care se află în relații de parteneriat, dar numai în baza unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează păstrarea acestor date în siguranță, furnizarea informațiilor cu caracter personal urmând a se face doar cu respectarea legislației în vigoare. Datele cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchetul General, Poliție, instanțele judecătoresti sau altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

17. POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI

Cookie-urile oferă Vânzătorului informații despre experiența de navigare a fiecărui vizitator, ajutând la optimizarea Site-ului în funcție de feedback-ul primit. Un cookie este un fișier cu informații, deseori codificate, care, după obținerea acordului Clienților/Cumpărătorilor de pe Site, este stocat în memoria calculatorului. Acest sistem de stocare a datelor ajută fiecare companie să strângă informații despre browser-ul și sistemul de operare utilizat de vizitatori, pentru a înțelege și îmbunătăți experiența acestora pe Site. Cookie-urile pot fi controlate de fiecare Client/Cumpărător printr-o setare în browserul calculatorului ca acesta să blocheze cookie-urile sau să le șteargă. În funcție de tipul browserului și de funcționalitatea calculatorului este posibil ca aceste opțiuni să nu fie întotdeauna accesibile. Cookie-urile nu pot conține viruși, programe software sau spyware, fiind doar mici fragmente de text care nu pot accesa informații de pe hard-discul utilizatorului. Cookie-urile folosite sunt fixe sau pe sesiune și vor fi utilizate în următoarele scopuri: buna funcționare a Siteului (autentificarea în contul de client, implementarea sistemului de wishlist și coș de cumpărături). îmbunătățirea experienței Clientului/Cumpărătorului pe Site (experiență plăcută în navigare, servicii utile Clienților/Cumpărătorilor și pentru generarea de statistici anonime legate de utilizarea Siteului, utilizate de către Vânzător pentru îmbunătățirea conținutului și structurii Siteului). pentru publicitate (pentru a măsura anumiți parametri de interes pentru Vânzător, pentru a configura și adapta campaniile de marketing). Cookie Durată Scop Tip cookiebar 365 zile notificarea utilizatorilor cu privire la folosirea cookie-urilor permanent _gid 30 minute evidența timpului petrecut pe site și al numărului de pagini accesate permanent fr 30 zile îmbunătățirea experienței utilizatorului pe site permanent _gat 30 zile permanent res_pushed 30 zile permanent _fbp 30 zile permanent _ga 30 zile permanent PHPSESSID 30 zile permanent ls_smartpush 30 zile permanent default 30 zile permanent language 30 zile permanent currency 30 zile permanent De asemenea, sunt folosite și cookie-uri de tipul 3rd party (livechat, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimizer, Google Ads, Facebook), pentru îmbunătățirea experienței Clientului/Cumpărătorului pe Site. Un browser de internet va salva cooki-urile în mod implicit, aceste setări putând fi blocate de către Client/Cumpărător dacă se dorește acest lucru. Blocarea folosirii cookie-urilor va avea repercusiuni asupra anumitor funcționalități ale Siteului (limitarea cumpărăturilor online, a accesării contului de client etc.). Dacă, totuși, se dorește limitarea cookie-urilor, Clientul/Cumpărătorul poate accesa linkurile de mai jos, pentru informații specifice fiecărui browser. Microsoft Cookies guide All About Cookies http://www.youronlinechoices.com/ro/ Vânzătorul folosește următorii furnizori de servicii de analiză și publicitate. Pentru informații suplimentare despre modul de funcționare, cookie-urile folosite de aceștia, politicile de protecție a datelor etc. se pot accesa linkurile de mai jos: Google Analytics - Analiză în scop de Web Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/gb.html, https://support.google.com/analytics/answer/6004245) Google Ads - Publicitate în scop de Remarketing/Display/Search (https://policies.google.com/privacy, https://policies.google.com/technologies/ads) Facebook - Publicitate în scop de Remarketing (https://www.facebook.com/privacy/explanation ) Clientul/Cumpărătorul are dreptul de a se opune colectării datelor personale și poate solicita ștergerea acestora, revocând acordul dat, adesându-se Vânzătorului printr-un email la adresa contact@mobier.ro. Vânzătorul este obligat să nu facă publice, să nu vândă, închirieze, licențieze, transfere, etc. datele cu caracter personal ale Clienților/Cumpărătorilor niciunei terțe părți, dacă aceasta nu are legătură cu îndeplinirea scopurilor declarate de Vânzător, exceptând anumite situații prevăzute de lege.

18. CORESPONDENȚA

Corespondența referitoare la încheierea și executarea contractului de vânzare-cumpărare trebuie făcută în scris, prin intermediul poștei electronice, pentru Vânzător la adresa furnizată la datele de contact din Site, pentru Cumpărător la adresa de email specificată în cadrul contului de client sau prin completarea Comenzii.

19. LEGEA APLICABILĂ

Prin folosirea Site-ului, Clienții/Cumpărătorii se declară de acord asupra faptului că legile române vor guverna Termenii și condițiile de utilizare, precum și Contractul de vânzare-cumpărare la distanță încheiat între părți. Clienții/Cumpărătorii vor avea acces permanent la Termenii și condițiile de utilizare, pentru a le putea consulta în orice moment. Eventualele conflicte sau litigii apărute între Vânzător și Clienți/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.

20. CONTACT

Detaliile de contact ale Vânzătorului sunt: adresa poștală - Focsani, str. Unirea Principatelor nr. 73A, adresa de email - contact@mobier.ro, numărul de telefon - 0727 395 409.

.